Reklamu na Smarty Hašek moc nevychytal…

Tomáš Roreček, Idea maker, RORECZECH s.r.o. V jednoduchosti je většinou síla… Ale není jednoduchost jako jednoduchost… Hokejový brankář Dominik Hašek znovu podniká. Uvádí teď na trh nový nápoj, nazvaný Smarty. Jeho billboardovou reklamu ale bohužel moc nevychytal… Ano, billboard má být jednoduchý. Ale zároveň má být čitelný a odvnímatelný z velké dálky. Stará reklamní pravda Více…

To mě … Passer :-)

Tomáš Roreček, Idea maker, RORECZECH s.r.o. No nevím… Už to tu jednou bylo s tykadlama, které si někteří politici jednu dobu na billboardy domalovávali sami, zřejmě aby demonstrovali, že jsou lidoví a mají smysl pro humor… Ale takhle to přece nefunguje… Milí voliči, klidně ze sebe udělám „počmáraného šaška“, protože věřím, že to je to, Více…

Asi se stanu feministkou… :-)

Tomáš Roreček, Ideamaker, RORECZECH s.r.o. Když se firma jmenuje Macho Chlapovič, svádí to zdá se k ledasčemu… Ale při nejlepší vůli nechápu, jak je tohle myšleno… Kdo jsou ti jedničkáři? Pan Macho a pan Chlapovič? Nebo jejich zákazníci? Nebo mají toho zlata tak málo, že zakryjou jen jedničky, které ale ta slečna zjevně nemá!? A Více…

Neříkej mi, bejby, že to na cílovku nefunguje…

Tomáš Roreček, Idea maker, RORECZECH s.r.o. V posledních měsících chodím pravidelně do fitka. Ufff… :-) Na několika televizích tam je stabilně puštěné Óčko, takže mám celkem slušný přehled o tom, co na něm hrajou, ale taky o reklamách, které běží mezi tím. Zpívaná reklama na Aquilu („Neříkej mi baby“) se dost dobře přehlédnout nedá – Více…